Klub trudnica i mladih mama

Klub trudnica i mladih mama


 
PrijemPortalGalerijaLista članovaKalendarFAQ - Često Postavljana PitanjaTražiKorisničke grupeRegistruj sePristupitekst


Share | 
 

 10 načina da povećate mogućnost da zatrudnite

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole 
AutorPoruka
Viki
Admin
avatar

Broj poruka : 856
Points : 23229
Reputation : 10
Datum upisa : 25.07.2011
Godina : 30
Lokacija : Sabac

PočaljiNaslov: 10 načina da povećate mogućnost da zatrudnite   Sub Feb 07, 2015 10:06 pm

10 načina da povećate mogućnost da zatrudnite

Indira Funduk |Foto: arhiva
 

]Svaki šesti par ima problema sa začećem, a u više od 40 odsto slučajeva uzroci su nepoznati. Ako planirate da proširite porodicu, uvedite neke jednostavne izmene u svakodnevne navike.
 



1) OSTAVITE ALKOHOL

Alkohol može da ima negativan uticaj na reproduktivni sistem. Čak i male količine mogu da utiču na menstrualni ciklus i smanje šanse da zatrudnite.
 
Pored toga, alkohol smanjuje nivo testosterona i kvalitet sperme. Muškarcima je dozvoljeno oko 7,5 decilitara piva na dan, a žene ne bi trebalo da konzumiraju više od jednog do dva pića jednom ili dva put nedeljno.
 
2) BACITE SE NA SEKS
 
Zaboravite na gledanje i računanje kada su plodni dani. Opustite se i radite “one stvari” što češće.
 
 
3) PROMENE U ISHRANI

Jedite dosta svežih organskih namirnica, jer ćete tako uneti ključne antioksidanse i hranljive materije. Cink utiče na zrelost jajašca, a ima ga u ćuretini, pilećim grudima i orašastim plodovima. Selen je osnovni sastojak za formiranje sperme i testosterona, a ima ga u brazilskim orasima, ribi, jajima i pečurkama. Jogurt, jaja, sveži losos, govedina, kivi, pomorandže, kupus i asparagus daju vitamin B12 i vitamin C, koji povećavaju količinu spermatozoida.
 
4) PAZITE DA SE NE UGOJITE

Nije dobro biti ni gojazan, ali ni pothranjen ukoliko  želite da ostanete u drugom stanju. Ako se vaš BMI smanji za 10 procenata, to može znatno da utiče na šanse da zatrudnite.
 
5) OSTAVITE PUŠENJE

Pušači češće imaju problema sa plodnošću. Kada pušite, unosite više od 7.000 hemikalija u organizam, koje su štetne i za ovulaciju i za formiranje sperme.
 
6) NEKA DORUČAK BUDE BOGAT

Obilni doručak može da bude koristan u borbi protiv policističnih jajnika, što je najčešći uzrok neplodnosti.
 
Mnoge žene sa policističnim jajnicima imaju povećan nivo insulina, što dovodi do većeg nivoa testosterona, što utiče na neredovni mesečni ciklus.
 
 
 
7) PRESTANITE NA VREME SA KONTRACEPTIVIMA

Posle prestanka uzimanja kontraceptivnih pilula, može biti potrebno i šest meseci da bi se organizam doveo u prethodno stanje.[/size]
 
]Cool VIŠE VODE

Voda je osnovni sastojak krvi, koja hrani svaku našu ćeliju.
 
Kao što će pomoći da reproduktivni sistem proradi, voda pomaže i kod povećanja cervikalnog sekreta, koji omogućava lakši prolazak sperme.
 
 
9) KLONITE SE STRESA

Ako ste pod velikim stresom, to može da utiče na smanjenu plodnost. Može doći do prestanka ovulacije i do poremećaja hormona.
 
Pokušajte da se dubokim disanjuem, jogom, meditacijom, masažom i redovnim šetnjama da se izborite sa stresom.
10) RADITE PRAVE VEŽBE

Umereno vežbanje dobro je za plodnost, ali preterano vežbanje može imati negativan efekat. Izbegavajte iscrpljujuće vežbe, i probajte jogu, blagi pilates, šetnje i plivanje.
Izvor:Blic zena
Nazad na vrh Ići dole
Pogledaj profil korisnika http://trudniceimame.serbianforum.info
 
10 načina da povećate mogućnost da zatrudnite
Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Povećan unos mesa povećava rizik od raka
» Grelin povećava želju za hranom !!!
» Vaznost pravilne ishrane
» Prskanje :)
» Fizijatar - iskustva, vezbice, saveti...

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Klub trudnica i mladih mama :: Porodica :: Trudnoća i porodjaj-
Skoči na: